6 februari 2011

Dag 6 Kan man ha en ballong i magen?

Jag har inte mått så bra idag. Jag har mått illa och min mage har varit helt uppsvälld. Det ser verkligen ut som om jag vore gravid i vecka 20 och det kan jag med säkerhet säga att jag inte är. Det känns som om jag svalt en ballong. Jag borde väl veta om jag lyckats med det otroliga att svälja en ballong. Det är ganska ofta som jag känner mig uppsvälld. Kanske ska prova något av alla de preparat som man ser på reklamen nu för tiden. Jag kände mig lite bättre efter middagen och min mage var mer i vecka 12-13 än vecka 20. På kvällen tittade jag på en Wallander film och mumsade på vindruvor och några salta kex med så lite vitlöksost på att min man fick använda ett förstoringsglas för att upptäcka den.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se