17 februari 2011

Dag 17 Besöket på konditoriet

Idag borde jag få en medalj. Jag har lyckats med att gå in i ett konditori utan att lämna det med någon form av kaka, hurra! Ja, nu undrar ni säkert varför jag gick in i ett konditori överhuvudtaget. Jo, det var inte en form av späkelse utan jag ville köpa en fralla åt min dotter. Vi skulle till BVC med Lillie direkt efter dagis och eftersom jag hämtar henne redan klockan två får hon inte äta mellanmål där. Ja, javisst kunde jag ha tagit med något hemifrån så at jag slapp gå in i frestelsernas högkvarter. Men som förvirrad, stressad småbarnsmamma hade jag glömt mellanmålet på köksbänken.

Jag kan dock säga att jag nu är innehavare av ”Besökte konditoriet utan att köpa en endast liten kaka” medaljen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se