20 maj 2011

Tonåring vid treårsåldern?

Trots allt vill vara mammas prinsessa!
Är det möjligt att min dotter är världens yngsta tonåring? Hon fyller snart 3 år, men beter sig som hon skulle vara en tonåring. Kommentarer som; mamma förstår inte, mamma är dum, det har du sagt tre gånger, hur ska jag veta det, pinsamt mamma, är bara några av de kommentarer som kommit ur min älskade dotters mun. Hennes humör är även det likt en tonårings då hon plötsligt blir arg eller sur för ingenting. Hennes humör åker berg och dalbana och hon vet inte hur hon ska komma av karusellen. Som förälder är detta ganska svårt att hantera. Hon är ju min lilla älskling som jag älskar mer en livet självt, men ibland skulle jag vilja sälja henne på Blocket. Hon kommer väl komma ur denna period strax innan nästa prövoperiod infinner sig. Kom gärna med tips på hur ni gått tillväga då era barn gått och lagt sig som små änglar och vaknat upp till några humörsvängande bebistonåringar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se