25 maj 2011

Nu är det högtryck här hemma

Förlåt att jag inte skrivit så mycket på bloggen på senaste tiden, men det är SÅÅÅ mycket att göra här hemma. Min dotter fyller tre år på fredag så det är mycket att fixa till en helg av fester speciellt när man har två barn hemma som båda är inne i någon konstig period i sina liv. Vi firade inte hennes tvåårs dag, eftersom vi då var upptagna med en stor husrenovering så detta året blir väl lite att "vi tar igen för förra året när du fick ha din fest i ett lager av damm och smuts" kalas. Min man har också ett väldigt ambitiöst födelsedagsprojekt för dottern genom att göra en affär för henne i vardagsrummet. Det kräver ju i sin tur en renovering av vardagsrummet. Som om nu inte detta var nog så kommer mina svärföräldrar i morgon och de är fullständigt underbara, men av någon anledning så har vi alltid super mycket att göra och hinna med innan de kommer. Ni skulle se min lista. Den är så lång att jag tyvärr inte har tid att skriva ner den här. Jag skriver detta inlägg nu när min stackars dotter äter lunch för att hnna med att blogga lite samtidigt som jag sitter ner. Min dotter tycker väl inte att det är en utav mina bättre idéer. Lovar att blogga mer om några dagar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se