2 april 2011

Min första cykeltur med Lillie

Idag har jag tagit min första cykeltur med Lillie. Vilken befrielse att få cykla igen. Jag har verkligen saknat det. Nu kan vi börja göra små cykelturer och vi kan cykla till affären istället för att köra varje gång. Vi har en liten annorlunda cykelsits. Den kommer från Holland. Den är super bra för då ser Lillie mycket mer och inte bara min rygg och det känns också säkrare att ha henne framför mig.
Lillies första cykeltur
Lillie tyckte det var mycket spännande. Hon pratade mycket under hela tiden vi cyklade. Kankse försökte hon berätta vad hon såg. När vi kom fram till lekplatsen var hon så trött att hon somnade på parkbänken. Lilla hjärtat hade fått nog av upplevelser för ett tag.
Man blir trött av cykling

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se