26 april 2011

Nu är artikeln ute

Nu är artikeln om min godis och kakfria månad ute i tidningen Föräldrar & Barn. Även om jag fått några exemplar av tidningen redan innan den publicerades, vilket den gjorde idag så var jag ändå inne på Coop för att gå till tidningshyllan och kolla in artikeln. Jag tycker att artikeln blivit mycket bra och jag hoppas att tidningen får mycket respons på den. Jag tycker faktiskt att jag ser riktigt bra ut på fotona i tidningen och det vill inte säga lite. Oftast ser jag trött och nerdrogad ut även om jag försöker mitt allra bästa med att se riktigt pigg och glad ut. Köp gärna tidningen och titta på s. 68.
s.68-72 Bra läsning
I tidningen nämns ju även denna blogg så det ska bli spännande och se om någon kommer att hitta den nu. Det var faktiskt journalisten på tidningen som inspirerade mig till att starta denna blogg. Jag lyckades på något sätt inspirera henne till ett lite hälsosammare liv och hon tror att jag kan inspirera andra också. Vi får väl se! Roligt var det i alla fall att gå in i affären och hitta sig själv i en populär tidning.

Min dotter blev så stolt när hon såg sig själv i tidningen så jag tror att alla hörde hennes glädjetjut på Coop. Min lilla tös reagerade inte lika häftigt när hon fick se sig själv i tidningen. Hon ville hellre äta upp den.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se