27 april 2011

Jag ska ta körkort snabbare än mamma

Jag tror att min lilla Lillie kommer ta körkort betydligt snabbare än vad hennes mamma gjorde. Det hoppas jag väl i och för sig att hon gör, eftersom jag inte tog körkort förrän förra året. Lillie är mycket förälskad i alla tänkbara fordon. Om det inte är bilen hos grannen, så är det storasysters cykel eller mormors och morfars gåstol som hon nu har en hög speed med. "Akta mina fötter" får man dagligen höra från alla familjemedlemmar förutom vår egen "Schumacher Lillie". Idag var det den röda lilla bilen hos mormor och morfar som var hennes lovliga byte. Storasyster blev sur för att hon inte fick köra, men Lillie höll i ratten med sådan kraft att man näst intill behövde muta med lite fruktpuré för att hon skulle släppa ratten. Körkort på 18 års dagen, eller?!
Jag måste övningsköra så jag kan ta körkort före mamma

"Schumacher Lillie"



Tack för lånet Alice!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se