1 mars 2011

Dag 29 Dan före dan

Imorgon är det min sista dag på min 30 dagars kak och godisfria hälsoresa. Jag har tänkt mycket på hur jag ska fortsätta denna resa. Ibörjan var jag helt insteld på att detta bara skulle vara 30 dagar och så fort som dessa 30 dagar var över så skulle jag gå tillbaka till rollen som en kak och godisätanade fikadrottning. Nu vet jag inte längre. Jag är på ett sätt lite nervös över att denna period går mot sitt slut. Hur ska jag gå vidare? Jag tycker att jag mår mycket bättre nu och jag känner mig mer hälsosam och har betydligt mer energi. Jag är också glad över att jag gått ner lite i vikt och jag känner att kläderna sitter lite bättre nu än vad de gjorde innan (lovar att jag inte köpt nya kläder). Så ska jag ge mig själv lov att äta kakor och godis igen och kanske tappa den energi som jag nu fått och gå upp i vikt igen eller ska jag fortsätta på den väg jag nu börjat vandra. Mycket att tänka på nu när jag ska gå och lägga mig. Imorgon ska jag berätta om mina framtida planer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se