20 mars 2011

Pyssla kan alla göra

Här kommer jag att visa olika saker som jag pysslat ihop. Jag älskar att pyssla med allt möjligt. Jag har nog pysslat i hela mitt liv. Ibland har jag väl varit lite överdrivet pyssling som när vi skulle bjuda på dumlekola på en fest och jag inte tyckte pappret runt kolorna var så snyggt. Då slog jag in varje kola för sig i ett snyggare paket. Eller när jag skulle överraska mina föräldrar med en mysig frukost på julafton när jag slog in socker bitarna som julklappar.

Emma målar en tavla till farmor och farfar (oma en Opa)
Jag kan gå in i mitt pysslande så jag glömmer tid och rum. Här tänker jag dela lite av det som jag pysslar med. Jag har nu två barn så det blir inte riktigt lika mycket vuxen pysslande längre, men det blir mycket pysslande med barnen istället. Kom gärna med egna pysselidéer också.
Emma älskar att måla
 
Blogg listad på Bloggtoppen.se